Bekijk meer

U gebruikt een verouderde browser. Voor een optimale ervaring update je browser of gebruik een moderne browser.

sluit
Allround Administratief Medewerker ( m/v)
Met HR- en Boekhoudkundige kennis

GOODMEAT zoekt een Allround Administratief Medewerker met HR- en Boekhoudkundige Kennis (m/v)

Ben jij een administratieve multitasker met oog voor detail en een passie voor HR en boekhouding? Bij GOODMEAT, dé horecaspecialist in kwaliteitsvlees, zoeken we een gedreven kracht die ons ondersteunt op zowel administratief, HR en boekhoudkundig- vlak. Dit is een fulltime functie met afwisseling en groeimogelijkheden.

Administratie & Boekhouding

  • Je stelt verkoopfacturen op, volgt betalingen op en onderhoudt klantcontact bij vragen of opmerkingen over facturen
  • Je zorgt voor een gestructureerde administratie en werkt nauwkeurig met MS Office en ERP/CRM-systemen
  • Je behoudt het overzicht en ondersteunt bij rapportering en financiële overzichten
  • Je volgt administratieve taken op en denkt actief mee over optimalisatie en digitalisering van processen

HR-Taken

  • Je bent verantwoordelijk voor een correcte loon- en personeelsadministratie, inclusief tijdige loonverwerking samen met het sociaal secretariaat
  • Je beheert tijdsregistratie (BookU) en beantwoordt vragen van arbeiders en leidinggevenden met een glimlach
  • Je registreert arbeidsongevallen, tijdskredietaanvragen, Vlaams opleidingsverlof en andere HR-gerelateerde zaken
  • Je zorgt voor de administratieve opvolging van opleidingen en registreert deze correct
  • Je ondersteunt diverse HR-projecten, zoals aanwezigheidsbeleid, subsidiedossiers, optimalisaties en het opstellen van KPI-rapporten

Wie ben jij?

  • Je werkt nauwkeurig en hebt een scherp oog voor detail
  • Je hebt interesse in Boekhouding & HR en wil je graag verder ontwikkelen in beide domeinen
  • Je bent proactief en denkt graag mee over optimalisatie
  • Ervaring is een pluspunt, maar motivatie en leergierigheid maken het verschil

Wat bieden wij jou?

  • Een fulltime functie in een groeiend en stabiel familiebedrijf
  • Een veelzijdige rol waarin je actief bijdraagt aan de organisatie en ontwikkeling van onze medewerkers
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en mee te werken aan optimalisatieprojecten
  • Een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Een collegiale werksfeer in een bedrijf waar kwaliteit en teamwork centraal staan

Klaar om jouw administratieve, HR- en boekhoudkundige talenten bij ons in te zetten?

Stuur je CV en motivatie naar pieter@goodmeat.be

Solliciteer hier
via formulier